zoomit

zoomit
همه چیز درباره تکنولوژی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 615
بازدید کل : 33892
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

 

طی چند روز گذشته دو بازیگر بسیار مهم صنعت کارت اعتباری (ویزا و مسترکارت) سرویس کیف پول دیجیتال آنلاین خود را راه اندازی کردند. سرویس ویزا با نام V‪.‬me و سرویس مسترکارت با نام PayPass شناخته می شود. هر دو ابداعاتی بسیار شبیه هم هستند که دو شرکت برای رقابت بیشتر در جذب مشتریان تراکنش مالی و نقل و انتقالات دیجیتال، سرو صدای زیادی درباره آنها راه انداخته اند.

اول بگذارید دقیق تر صحبت کنیم: کیف پول دیجیتال یا Digital Wallt، الزاما همان کیف پول موبایل یا mobile Wallet نیست که چندی است مطرح شده است. بلکه سرویس کیف پول دیجیتال می تواند در بر گیرنده اپلیکیشن های موبایل، یا پرداخت های آنلاین باشد. علاوه بر این ورود چنین شرکت های صاحب نامی به این عرصه، هرچند که نوید دهنده پیشرفت فوق العاده این صنعت است. به همان میزان هم می تواند برای استارت آپ و شرکت های تازه کاری چون PayPal و Square سنگین تمام شود.

در ادامه مطلب نگاهی خواهیم داشت به جزئیات سرویس های ارائه شده توسط این دو غول صنعت کارت اعتباری، و به مقایسه آنها خواهیم پرداخت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:گرم شدن بازار رقابت کیف پول دیجیتال, با ورود ویزا و مسترکارت , توسط علیرضا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :